mały książę

„Mały Książę” – magiczna książka, postać, historia… Nawet jeśli ktoś nie czytał to na pewno słyszał. Lektura bardzo mądra, piękna ale też i trudna. Dla mnie skarbnica cytatów na każdą okazję i na każdy temat.

To właśnie postać Małego Księcia stała się inspiracją do powstania pięknej kolekcji papierów od Ciao Bella – Little Prince.

Kolekcja jest przepiękna, w delikatnych ale jednocześnie wyrazistych kolorach. Kiedy patrzę na te papiery czuję relaks, melancholię. Ogólnie ogarnia mnie coś na kształt sentymentu a nie jest to moja cecha charakteru 😉

Z kolekcji stworzyłam kartkę typu pop up. To właściwie taka kartka – pudełko, w której można umieścić wiele elementów, w wielu warstwach. Co za tym idzie, można przekazać dużo treści.

Póki co nie tworzę sama takich baz, korzystam z gotowych produktów Goat Box. Tak jest mi po prostu szybciej i wygodniej 🙂

Najważniejsze: taka kartka bez problemu wchodzi do koperty 15 cm x 15 cm lub pudełka 16 cm x 16 cm.

Dowodem istnienia Małego Księcia jest to, że jest zachwycający, śmieje się i życzy sobie baranka. Kiedy ktoś pragnie baranka, stanowi to dowód, że istnieje naprawdę.

Dodaj komentarz